Προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες που ειδικεύονται στη διαχείριση ξενοδοχείων και βιλλών, διαχείριση εσόδων, κρατήσεις και μάρκετινγκ καθώς και μακροχρόνια μίσθωση τουριστικών καταλυμάτων που πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές. Ταυτόχρονα, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη μοναδικότητά τους και να προωθήσουμε τον ξεχωριστό χαρακτήρα κάθε ξενοδοχείου, χτίζοντας προσεκτικά το εμπορικό σήμα τους. Υπό τη συνεχή καθοδήγηση της ομάδας μας, με βάση την εξέλιξη της τεχνολογίας και τη δύναμη που προσφέρει το διαδίκτυο και σε συνδυασμό με το σταθερό περιβάλλον που προσφέρει η HotelAction αναπτύσσεται η μοναδικότητα και η δυναμική που διακρίνει κάθε ξενοδοχείο.
Μαζί μπορούμε να είμαστε διαφορετικοί!
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Η έρευνα αγοράς βοηθά στον εντοπισμό και την ανάλυση των αναγκών της αγοράς, το μέγεθος της αγοράς, τον ανταγωνισμό σας και τι επηρεάζει τη συμπεριφορά των μελών του κοινού -στόχου σας. Είναι ένα σημαντικό μέρος μιας υγιούς επιχειρηματικής στρατηγικής και το κλειδί για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Μια στρατηγική ανάπτυξης μάρκετινγκ βοηθά τις εταιρείες να αναπτυχθούν, πουλώντας την τρέχουσα γκάμα προϊόντων ή/και υπηρεσιών τους σε μια νέα ομάδα πελατών. ... Μια στρατηγική ανάπτυξης μάρκετινγκ είναι σημαντική επειδή βοηθά μια επιχείρηση να αναπτυχθεί και να προσεγγίσει νέους πελάτες με προγραμματισμένο, δομημένο τρόπο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ & ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ
Η σωστή διαχείριση ταμειακών ροών είναι μια βασική στρατηγική που κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης πρέπει να κατακτήσει για μακροπρόθεσμη οικονομική επιτυχία. Η διαχείριση των ταμειακών ροών μπορεί να είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
Διαχείριση διαθεσιμότητας και τιμών, ενημέρωση στάσεων πώλησης/ανοικτών πωλήσεων για τουριστικούς πράκτορες/ταξιδιωτικούς πράκτορες/ειδικές συμφωνίες και συστήματα ID, εγγραφή κρατήσεων στο σύστημα διαχείρισης ακινήτων, απάντηση ερωτήσεων που σχετίζονται με κρατήσεις (αιτήματα, πληροφορίες).
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ
Οργάνωση των προτύπων απασχόλησης, οργάνωση προσωπικού σύμφωνα με τον τρόπο λειτουργίας της ξενοδοχειακής δράσης και με βάση τα πρότυπα και τις εγκαταστάσεις του αντίστοιχου ξενοδοχείου, συνέντευξη, διαχείριση παροχών εργαζομένων, οργάνωση αρχείων εργαζομένων με τα απαιτούμενα έγγραφα για μελλοντική αναφορά και ορισμένα πτυχές της πρόσληψης (επίσης γνωστή ως απόκτηση ταλέντων) και των εργαζομένων εκτός επιβίβασης.